torsdag 5 mars 2009

Yo!

Hej allihopa. Svaret på frågan i kommentaren till föregående inlägg:

Nja det går väl sådär för mig och Rex. Det är så att jag jobbar mycket just nu och har tyvärr knappt tid med honom :(. Min mamma har hand om honom mesta delen om dagarna. Men eftersom jag flyttar till egen lägenhet inom snar framtid så kommer det inte funka längre. Då kommer jag vara HELT själv om Rex och om jag ska jobba så mycket som jag gör just nu så kommer det bara bli synd om Rex. Så för Rex bästa har jag tagit beslutet att omplacera honom. Jag orkar inte skriva särskilt ingående om detta eftersom det är jättejobbigt för mig hela situationen och att jag måste omplacera min största skatt i livet... Men jag har pratat med några st som hört av sig angående annonsen om Rex och ett ungt par som bor i en by som heter Järpe verkar lovande. Jag berättar mer om vem/vilka Rex kommer hamna hos senare när det blir aktuellt.





Skrev ett helt inlägg som svar till kommentaren eftersom man kan inte svara
direkt till personen som skrev kommentaren när denna var anomym/inte hade egen blogg.

Men det är så det ligger till iaf. Så nu vet ni andra som också kanske undrade.

Idag har jag för övrigt sett en film med Marie och snackat osv. Nu tar jag det bara lugnt
resten av kvällen ocr surfar, läser bloggar, lyssnar på musik och skriver på msn etc :).

Smell ya'll later!

Inga kommentarer: