måndag 7 juli 2008

Stugan

Idag har jag, Daniel, Rex, Andreas (Daniels bror) och hans flickvän ätit surströmming i Daniels mormor och morfars stuga. Liten röd stuga med stor tomt i mjödvattnet. Vi släppte Rex lös och lät han springa som han ville, han far ändå inte långt från oss. Det var mycket skoj att upptäcka och nosa på. Efter surströmmingen fick vi glass i efterrätt. Sen åkte vi hem igen. Vi for på macken och köpte godis och läsk för vi hade bestämt oss för att se en film hemma hos Jocke. Jag köpte även tidningen Härliga hund, en jättebra tidning som jag överväger att börja prenumenera på. Trevliga och intressanta artiklar och tips och tricks. Just nu håller dom en tävling för "charmigaste hund" och jag funderar på att ta några charmiga bilder på Rex imorgon och skicka in :). Första pris är hundgodis från Best Friend till ett värde av 10 000 kr. Önska oss lycka till!




Härliga hund nr 6 2008

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.

Svar: Nej, jag tjänar inga pengar på min blogg eftersom jag heller inte visar någon reklam på något sätt. Jag gjorde det förr men det var inte mycket jag tjänade på det.
Ha en bra dag!