söndag 2 november 2008

Jorden anropar.

Haha nu har jag vaknat till verkligheten igen! Hade en otroligt rolig kväll igår, blev verkligen en lyckad fest. Som mest var vi väl nästan uppåt 40 pers, och det var en hel del nya ansikten också vilket jag tycker är kul. Jag dansade och höll igång i stort sett hela kvällen, så nu såhär dagen efter har jag extremt ont i smalbenen. Känns som träningsvärk, har så himla ont att jag kan inte ens gå normalt, haha :D. Det bevisar bara att jag haft otroligt kul! Det var så himla kul att se så många utklädda. Den som hade den bästa utklädnaden måste jag nog säga var Emma som hade klätt ut sig till Abby från Navy CSI! Måste även ge en eloge till Pernilla och Marre som hade sytt sina klänningar alldeles själva! Så otroligt genomtänkta och snygga utklädnader! Har tyvärr inga bilder eftersom min kamera är trasig :(.




Vill tacka alla som kom och alla ni som var utklädda!
Vill även tacka Joakim, Ingrid, Micke och Per som hjälpte till att inreda, koppla musik och bära högtalare! Tack allihopa, och jag hoppas att vi kan göra om detta nästa år :D.

Inga kommentarer: