fredag 7 november 2008

Tjofräsen

Hejsan hoppsan, idag har det hänt mycket minsann. Jag for på Arbetsförmedligen på jobbchansen som höll på i nästan en timma, sen rände jag runt på stan. Hämtade ut pengar, satte in pengar, for och handlade lite småsaker som mjölk och sånt där som är bra att ha hemma. Sen när jag kom hem så hade Daniel farit till jobbet. Så jag gick en lång prommis med Rex, for till hundparken så han fick springa av sig ordentligt. Sen när vi kom hem var jag tvungen att bada hans små tassar, nu är han så trött så trött och ligger och sover i sin bädd :D, han är så söt!

Nu ska jag se lite desperate housewives :D






1 kommentar:

Anonym sa...

Okej, men vi ska enbart dit för att sola och mysa, inte festa osv.. Så det behöver vi inte bry oss om. :)

Men tack för alla tips. :) får se om vi drar dit, värsta lyxhotellet enligt mina ögon :D