tisdag 19 augusti 2008

666

Upptäckte nu att jag har nu haft 666 besökare och det tycker jag är lite coolt att jag hann se det :P.Idag händer inte alls mycket. Hade tänkt gå till stan idag och göra några ärenden men det är så dåligt väder att man blir typ deprimerad. Men imorgon måste jag in till stan oavsett om det är bra eller dåligt väder, bara det inte regnar så får jag väl nöja mig med det.

Funderar på att snart göra om bloggen igen. Tror jag ska designa efter årstiderna, det tycker jag är väldigt stilfullt. Så snart blir det lite mer höstigt här på bloggen :). Det är ju fortfarande grönt gräs och gröna träd ute men vädret talar om att det inte är sommar längre. Det känns väldigt tråkigt att sommaren är slut, man önskar den vore längre. Jag känner för en ny höstjacka... har ju typ ingen så. Har en skinnkappa också en vinterkappa. Någon som har något tips på en inte alltför dyr höstjacka som jag passar som man kan köpa här i stan?





Inga kommentarer: