onsdag 27 augusti 2008

Storhandlat

Idag har vi storhandlat. Det var lite småtomt i kylen och frysen tills vi fyllde de för typ en timma sedan :P. Det var även dags att köpa en ny säck hundfoder till Rex, i den gamla var det kvar en måltid kanske. Vi köper 15 kilos säckar junior foder från Royal canin såklart :). Förra säcken räckte i ca 2 månader och det är rätt länge. Daniel har farit till jobbet så jag och Rex är hemma och slappar :).

Det är ju så att jag gillar att sitta vid datorn och spela WoW eller The sims 2, och Rex gillar ju att antingen ligga i min famn eller på stolen brevid mig när jag spelar dator. Spelar just nu på en jättebra sim, hon har nått toppen av karriärstegen för affärer och hon tjänar typ 2 600 simdaler var gång hon far till jobbet, det ni :P. Hade inte var helt fel att tjäna så mycket på en dag. Irl så är det vanligaste att tjäna mellan 800-1000 kr/dag. Hon åker dessutom helikopter till jobbet :P. Kanske lägger in någon bild från det senare idag.



Si ja lejtah!




1 kommentar:

Anonym sa...

Gud så söt man kan va då :)
riktigt vacker var han!!