söndag 10 augusti 2008

Bus

Idag var jag, Daniel, Per och Rex och hälsade på en av Daniels arbetskompisar i Bureå. De hade jättefint hus också hade de en vuxen hund som hette Sita och en valp som hette Molly. Sita ville busa med Rex med det ville inte Molly, hon tyckte Rex var dum. Han busar ju ganska hårt och Molly är någon vecka yngre än Rex. Men det var kul.

Vi tänkte grilla hamburgare och korv på baksidan men vi hann bara börja grilla två hamburgare fören det började regna, då fick vi gå in istället. Men gott som fan var det iaf :P. Nu ligger Rex och vilar efter allt busande.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Den titeln ska jag lägga på minnet! Tack för kommentaren! (:

Anonym sa...

sv: Hahahah! Så sant det du säger ;)

Anonym sa...

SV: haha eller hur!
"Det finns bara två fönster,snyft" Men herregud, tror du att du kan bo gratis hela livet. Det värsta är att de låg i skuld på över 600 000! Jag tyckte det såg fint ut där i ettan, de hade delat det fint i rummet med en hylla. Men men, de var helt oansvariga. Jag skulle må dåligt om jag bara hoppa över en räkning! De reagerade som två små barn... "jag vill ha det" Sen så, hur hade ni råd med hunden, var fick ni pengarna ifrån? (vet ej om du såg det, i början) "ja vi kände att vi ville ha en hund" Sen varför flyttade ni till en större lägenhet när ni inte ha råd? "för vi ville verkligen bo här" Alltså inte för att vara taskig, men jag tyckte det var den roligaste avsnittet på lyxfällan :P skratta typ hela tiden för att de var så korkade ungdommar! Men men, hoppas de lärde sig nåt i alla fall! :)