tisdag 2 september 2008

Skogen

Dom senaste dagarna har jag och Rex varit i skogen! I söndags var vi och plockade bär. Jag ville plocka blåbär men det fanns mest lingon där vi var och plockade så det blev bara en liten påse med blåbär. Det var ganska utmattande att plocka bär faktikst :P. Men jag tror Rex hade roligast ändå för han fick busa med Elvis och Loppan. Han var ordentligt trött när vi kom hem.


Igår var jag med Rex i den lilla skogen här på Anderstorp. Den har elljusspår som jag och Rex gick längs, många fina stigar. Där kastade jag pinnar och Frisben till Rex, han sprang och hämtade dom och sen sprang han omkring med dom för han var så glad att han hittade åt dem i allt lingonris :P. I slutet av promenaden så joggade vi en liten bit. Det var en härlig promenad när det var så fint väder. Idag har vi bara tagit det lugnt så imorgon tror jag det blir skogen igen :D.


Inga kommentarer: