lördag 20 september 2008

Tjoho

Idag har det hänt ganska mycket! Jag vaknade idag och trodde att det inte skulle hända så mycket eftersom vi inte hade något planerat. Men sen kom Daniel på att jag Daniel och Per skulle äta familje pizza, och jag bah "YES!!!". Vi beställde en Heman från bergsby pizzerian, med tzatsiki till så var den faktiskt riktigt god! Sen fixade Daniel och Per lite med Pers nya van. Sen ringde Micke Picke till Daniel och undrade om vi skulle komma och dricka öl och vi bah, haha ja men varför inte!
Så jag kom just hem därifrån. Men nu sitter bara jag och Per här, Per skjutsade alla andra till krogen. Någon måste ju sitta hemma med Rex så jag stannade hemma, som vanligt. Daniel far alltid ut på krogen och jag får stanna hemma, jag vill också ha kul! Nåväl här kommer dagens roliga bild iaf.


Haha så söt :D



Inga kommentarer: