söndag 21 september 2008

Skogen!

Idag har jag äntligen varit i skogen med Rex igen! Det var jättehärligt med en promenad i skogen och det var fint väder. Rex fick springa lös, det tyckte han var jättekul. Ibland fick han ryck och sprang fram och tillbaka :D. Daniel och Per har fixat i Pers van hela dagen igen. Sen när jag kom tillbaka från skogen, jag och Rex var ju ute jättelänge, då tog jag en dusch. Sen gjorde jag en riktig Lady & Lufsen middag :D. Köttbullar i tomatsås och spagghetti. Sen for vi hem till mamma också fikade vi. Sen for vi hem igen och nu har vi bara tagit det lugnt :). Här kommer lite bilder från skogspromenaden




Rex pex :D








1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Tack så mkt. Om det är din hund på bilden så är den också jättefin : D Gillar dom där lite större muskliga hundarna men jag skulle inte klara av dom. Så jag nöjer mig med en liten fluff istället : D