fredag 27 juni 2008

Lek & skoj

Igår var jag och Daniel och köpte nytt foder till Rex, det vi fick från
uppfödaren är snart slut. Vi köpte en 15 kg säck Royal Canin valp
foder för 150 kr (ordinarie pris ca 400). Daniels moster äger
Akvarie center här i stan så hon hade lagt undan en säck som
hade gått sönder som de inte kan ta fullt pris på. Men det är ju
inget fel på fodret bara för det var ett hål i påsen, det var ju
dessutom igentejpat. Så nu ska har vi börjat blanda ut det med
det gamla fodret så övergången inte blir för tvär. För övrigt så
köpte vi även en hundtandborste, hundben och en kloklippare.


Idag tog jag och Rex en sovmorgon, vi låg i sängen ganska länge.
Det var mysigt. På förmiddagen gick jag och Rex till hundparken.
Där släppte jag lös han så han fick springa fritt. Det var inga andra
hundar där då men jag tror han tyckte det var kul ändå. Det finns
agility hinder i hundparken, dom ska Rex få träna på sen när han blir
större :). Nu på eftermiddagen så kom mamma förbi och vi dela en
coca cola. Sen gick vi ut med Rex, då kom en massa barn och ville
leka så vi lekta en stund med barnen. Rex älskar barn :P. Men nu
har han fått middag så nu har vi chillat i soffan en stund.
Ikväll ska vi nog grilla med Jocke och Ingrid!






Chill i soffan :P

Inga kommentarer: