söndag 29 juni 2008

Stadsfest

Hej svejs i cyber spejs!

Nu är jag här och skriver igen. Idag hade vi miljöträning med Rex.
Det är stadsfest i stan med karuseller och stånd och hela kitet +
massa folk. Vi gick ett varv på stan, sen köpte jag en sockervadd
och sen satt vi och tittade på alla mäniskor en stund. Sen for vi
hem igen.

Har jag förresten berättat att ungarna som bor i närheten
älskar Rex och vill leka med han typ varje gång dom ser att jag är
ute och går med han? :P Nu har jag det iaf, dom små ynglen vet
var vi bor nu också och dom var och plingade på dörren tidigare
i eftermiddag men vi öppnade inte :P. Det är ju gulligt att dom
är så förtjusta i honom men vi vill ju faktiskt inte ha ungar
springandes ut och in här dagarna i ända. Rex blir ju helt slut
av att leka med de små busarna, måste få en chans till en
tupplur lite grann emmelanåt :P.







Ute på kvällsprommis

1 kommentar:

Mirco sa...

Hejsan!
Sprang på din blogg när jag satt o slö-surfade lite på jobbet...
Jag heter Daniel, bor i Östersund o är husse till Rex bror, Mirco (eller Tyr som han hette i Fränsta).
Träffade Rex när jag var och tittade på och hämtade min grabb. Fin vovve, nästan lika fin som Mirco... ;o)
Hoppas ni trivs lika bra med eran som jag gör med min!
Ha´de!

bergstrom_d@hotmail.com