lördag 14 juni 2008

Who let the dogs out?

I torsdags hälsade vi på hos uppfödaren. Vi fick först träffa mamma Åska, sedan fick vi träffa valparna. De var bedårande! Jag och Ann-Charlotte som hon heter skulle gå och hämta valparna i hundgården och när hon öppnade grinden så sprang just den valp vi tingat rakt på mig och slickade mig i ansiktet :D, kärlek vid första ögonkastet säger jag bara. Vi satte oss att fika och vi tittade på när mamman och valparna busade, full rulle var det! Sen släppte Ann-Charlotte in pappa Loke också, han var stilig och über glad :D. Sedan släppte hon även in en valp från en tidigare kull, då vart det storbus!

Innan vi for så betalade vi för valpen och fick alla papper, så nu är allt fixat.
Sitter just nu på dreamhack i Jönköping, väldigt långt hemmifrån. Vi hämtar
honom ju på hemvägen sen på tisdag. Vi hämtar honom i Fränsta vilket ligger
ca 8 mil inåt landet från Sundsvall, så det är bra, då är det ju inte så jävla långt
kvar hem iaf. Då behöver valpen inte åka så länge, jag tror inte en liten valp
klarar av att åka bil i typ 14 timmar, vilket är den tid som tar ungefär att köra
mellan Skellefteå och Jönköping.


Näe, men nu längtar jag bara jättemycket! Men tiden går ju fort när man har roligt
och roligt det har man på dreamhack ;),

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Nae, folk har verkligen ingen respekt på internet och jag blir bara så less på det.
Men jag tänker inte ge upp, ingen kan trycka ner mig!