lördag 20 december 2008

!

Jag har varit en bra kompis. Jag har lyssnat, stöttat och ställt upp. Jag har varit en bra flickvän. Jag har alltid varit trogen, aldrig ljugit, aldrig förbjudit dig att fara på krogen med grabbarna. Men va fan fick jag för det?

Visst du är smal, blond och snygg men hur fan ser du ut på insidan egentligen?
Jag har varit en jävligt bra kompis som har ställt upp för dig när du fick det jobbigt, men va fan fick jag för det? Förtjänar jag den här skiten? Så fan heller att jag gör. Jag har inte sagt åt någon vad de ska göra eller inte göra eller får och inte får göra med sina liv. Jag tycker bara att detta angår mig pga detta pågick medan jag fortfarande var tillsammans med honom. Det kan ni förneka hur jävla mycket ni vill, men jag är inte dum. 0

Jag förtjänar inte en utskällning av någon av er bara för att jag sms:ade "Fuck you!". Det är inte så jävla konstigt att jag gjorde så med tanke på hur båda ni har behandlat mig. Som ni har behandlat mig så har jag all jävla rätt att vara förbannad, för jag förtjänar inget av det här. Jag har inte gjort något jävla fel. Men jag fattar inte hur fan ni kan sitta och rättfärdiga era beteenden? Skulle ni själva vilja bli utsatta för det som jag blivit utsatt för av er? Nej jag trodde väl inte det heller, så sluta vara förbannade på mig och tänk efter hur fan NI har betett er istället.

Sen förstår jag inte hur du tänker mitt lilla ex. Du säger till mig att de sprider rykten om dig på jobbet och du riskerar att förlora jobbet? Sanning eller inte? Orkar inte bry mig längre, men saken är den att du gör slut med mig bland annat för att du är rädd att ekonomin ska gå i botten och du har haft prestationsångest även om du hade jobb trots allt. Haha säger jag bara, du säger emot dig själva så jävla mycket. Lycka till med en tjej som inte kommer gå ut gymnasiet med fullständiga betyg och som inte ens orkar eller vill jobba efter studenten. En tjej som är dyr att ha, gillar att shoppa och vill helst av allt operera brösten större. Vad tänker du med? Tror du ekonomin blir bättre av att du lämnar mig för en sådan tjej? Åh justja, hon är blond och smal. Lycka till med din prestationsångest.

Ni kan ju fortsätta låtsas att ni bara är vänner. Men jag vet hur det ligger till och det gör nog dom flesta andra också. Vi har genomskådat er, game over. Jag har inte tänkt ödsla någon mer tid på er för jag har redan slösat bort mer än tillräckligt med tid på er. Gör vad fan ni vill, men försök sätta er i min sits så kanske era små IQ befriade hjärnor förstår hur förbannad man kan vara när man blir behandlad så som ni behandlat mig. Jag vill aldrig mer ha något mer med någon av er att göra. Jag kan säga på en gång att jag behöver ingen respons från er till det här inlägget, för jag vet ju att jag bara kommer få mer utskällningar och ni kommer fortfarande hävda att ni bara är kompisar. Och jag förtjänar inte det, så ni kan bara hålla truten. Lycka till säger jag bara, ni passar ju så sjukt bra ihop. Ena en falsk blondin och den andre ingenting att ha.

Nu går jag vidare med mitt liv, och jag skiter i vad fan ni gör, så nu vet ni det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vi måste träffs någon gång, kom ihåg att titta förbi oss :)
/Kram Inka och Jocke

Anonym sa...

tack vad gullig du är, jag tycker också att vi passar bra ihop.

Anonym sa...

Hehe, rätt kul att hon är så pantad att hon lämnar en sån kommentar för att visa att hon "inte bryr sig ett skit om vad du skrivit" :P Att ens lämna någon kommentar alls betyder mer eller mindre att hon tagit åt sig alldeles för mycket. Ojoj..

DeamonAngel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Tänkte bara säga att du har min sympati och jag hoppas att allt löser sig för dig i slutändan. Bli bara inte heltids singel som mig, icket värt det ^^

Anonym sa...

Vi förtjänar inte detta, Lena. Men dom beter sig ju som ett par omogna snorungar istället för att bara vara ärliga och säga som det är.

Jag kunde inte bry mig mindre om dom har nått på gång. Men det jag däremot bryr mig om är vänskapen mellan mig och Danne. Vill ju veta om han förtjänar en käftsmäll eller en kopp kaffe liksom.

Pz till alla

Anonym sa...

Du förtjänar så mycket bättre! Hon är en FUL (fejk)blondin som ser ut som en gris. Ingenting att ha med andra ord. Falskare människa får man ju leta efter!

Anonym sa...

vet absolut ingenting om hur det ligger till, men som du skriver att det hänt förstår jag dej helt och hållet. och efter att ha läst hennes blogg och fått se vilken megabimbo hon verkar vara så verkar det inte finnas många getter kvar hos någon av dom.