lördag 13 december 2008

Åt helvete

Hela min värld har rasat ihop, värre än den någonsin gjort. Vet inte hur jag ska orka ställa mig upp igen. Jag känner mig trasig. Allt har gått åt helvete och jag ser ingen anledning att ha kvar denna blogg, vad är meningen nu när allt gått åt helvete liksom? Har just nu ingen ork för något alls, har inte ätit på ett dygn och känner fortfarande ingen hunger. Men sen när jag orkar lite mer så kommer jag att ta bort den här bloggen. Inte för att särskilt många brukar läsa min blogg men nu vet ju ni som hinner läsa detta att denna blogg kommer att försvinna.


Adjö

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har ingen aning om vad daniel gör. Och jag tvivlar på att han ljuger för dig han är en ärlig kille. Men vita lögner för att inte såra är faktriskt okej lena.
jo men jag lägger upp en bild i eftermiddag tror jag.