tisdag 2 december 2008

Yes, yes, YES!!!

Som vanligt är det en sömnlös natt, jag fattar inte varför jag inte kan sova. Jag var astrött när vi satt i soffan och såg TV och höll på att somna, men sen när vi gick och lade oss då kunde jag inte sova. Så grymt frustrerande. Men nu är det ett nytt avsnitt av Desperate housewives ute på piratebay som jag håller på att ladda hem! Som jag har väntat, äntligen! Hoppas den laddar fort :D.




Min favorit av alla hemmafruar är ju ändå Lynette! Hon har fyra ungar var av tre av dem hittar på hyss stup i kvarten men hon kämpar på. Sen är hon så jävla tuff rent allmänt! Hon hade ju inte heller den bästa barndommen, hon har haft cancer och hon och hennes familj överlevde en typ tornado. Allt det har hon gått igenom, enda gången hon bröt ihop var i början när tvillingarna var asjobbiga och hon dömde sig själv för att vara en dålig mor och hon tog deras ADHD medeciner, och även det tog hon sig igenom. Så jävla stark människa hon hade varit om hon varit på riktigt! Jag diggar henne starkt!



1 kommentar:

Anonym sa...

Mr.X är någon som jag håller hemlig för alla ett tag till. Jag vet inte vart det kommer leda så det är lika bra att inte berätta för någon,. även om jag skulle vilja det :P.

Men om det blir nå så lovar jag att berätta för dig ;D.