måndag 1 december 2008

Lördagen

I lördags hade jag en apkul kväll med Emma! Det måste vi göra om någon gång. Hade kul hela natten också gick jag och lade mig typ kring 6 på morgonen på söndag. Sen sov jag till typ 2 tiden på dagen för då ringde mamma och väckte mig och sa att hon var påväg hit. Hon hade med sig julpynt och micropizza som satt och åt i vardagsrummet. Sen skulle mamma vidare till en kompis som fyllde år. Jag var så jävla trött så jag däckade i soffan och sov i typ tre timmar. Daniel var hemma vid 12 tiden inatt. Vi fikade räkmackor och drack cola. Sen gick vi och lade oss, jag har försökt sova men det har inte alls gått så bra. Inte så konstigt, sovit till två på dagen och sen sovit igen mellan typ 18:00 till typ 20:00. Men jag var verkligen så jävla trött så det behövdes. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra tills Daniel vaknar men jag ska väl surfa runt på internet lite antar jag. Dagens roliga bild.




Inga kommentarer: