tisdag 28 oktober 2008

Announce

Nu närmar det sig, min och Daniels omtalade och efterlängtade Halloween fest blir lördag 1 nov.
I allas inbjudan som jag skickat ut via hotmail står det att festen kommer äga rum här hemma hos Daniel. Med lite tur så kan vi hyra rummet intill tvättrummet i tvättstugan som ligger alldeles brevid. Så ni märker ju på lördag vars det blir, är det inte här hemma hos Daniel så lär vi vara i tvättstugan alldeles intill, inte så svårt att hitta. Kommer nog att ställa marschaller utanför. Alla är varmt välkommna och vi hoppas på många roliga/snygga/läckra/coola utklädda partysugna gäster :D.


Vi syns på lördag!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Lena!

Nu har jag hittat till din blogg också; måste ju kolla vem det var som skrev på min menar jag.

Låter superkul med Halloween-fest och jag hoppas att den blir jättelyckad.

Glada hälsningar
"Snuskgubben" (garvar)

Anonym sa...

hej, jag vet inte vem du är eller så. Men jag måste bara säga att du måste sluta lägga dig i andras liv. Jag har absolut ingen sjukdom eller något om du trodde det. Jag är född såhär och stolt över det. Jag äter hur mycket som helst men ingenting händer. Men tack för att du tycker jag är smal.