söndag 12 oktober 2008

Krogen

Jag var ute på krogen igår... haha... och jag träffade och såg massa intressanta personer. Mycket folk var det också, och rätt bra musik! Jag hade rätt så kul, men sen när vi hade kommit hem mådde jag inte så bra så jag gick och lade mig direkt. Sen så har jag vilat hela dagen, nu väntar vi på pizzor från pizza.nu :D. Det är hur bra som helst när man är trött och lat! Man går in på sidan klickar på vilket län man bor i och sen vilken stad och sen väljer man restaurang och sen väljer du vad du vill äta och dricka! Men men de flesta restaurangen har en gräns att du måste beställa mat och dryck för 200 kr för att dom ska köra ut det, fair enough, tycker jag. Just nu väntar jag på inbakad pizza! Mmm, oj så gott.


Igår.












Idag
















3 kommentarer:

Anonym sa...

jovars det är de =/

Anonym sa...

Ska nog ta o göra det , skulle vara kul att få veta vad det är för en =)

Anonym sa...

Ang. bloggkommentar: Nageltatueringarna håller ca en vecka eller så om man lackar över (viktigt!) och undviker att knapra allt för mycket på dem ^^