måndag 13 oktober 2008

Blondinbella - Låna mig dina läsare!

Blondinbella tar ett uppehåll med sin blogg pga det varit mycket på senaste tiden säger hon i sin blogg. Hon hävdar också att hon i stort sett jobbat dygnet runt i tre år med hennes blogg. DYGNET RUNT? Måste man verkligen vara så jävla aktiv? Räcker det inte men ett inlägg per dag? Fast i och för sig om jag tjänade lite mer pengar på min blogg så skulle nog jag också blogga betydligt mer! Blondinbella har ca 130 000 unika läsare på sin blogg.... i VECKAN! Det gör hennes blogg till en populäraste i hela sverige. Sveriges näst populäraste blogg efter Blondinbellas är Kenzas blogg, den har ca 120 000 läsare i veckan. Det är helt otroliga siffror... Min blogg har haft ca 2300 läsare sedan jag startade den i maj i år. Jag vill ha fler läsare, Blondinbella hänvisa alla dina läsare till min blogg medans du tar ditt lilla uppehåll, jag grejar det här jag lovar!


Blondinbella

Inga kommentarer: