fredag 3 oktober 2008

Natti natt

Jag kan inte sova! Det här är dåligt :(. Jag och Daniel gick och lade oss klockan 22:00! Såg lite Friends, stängde av, försökte sova, men näe det går inte! Gav upp typ 01:30 , har suttit och surfat sedan dess. Det sjuka är att jag är inte ens trött. Men det är ofta såhär, går och lägger mig vettig tid men ligger förbannat bara och vrider och vänder på mig hela natten! Sen somnar jag typ 5 på morgon, skitbra, eller så inte. Tur att Rex gillar att sova länge på morgon ^__^. Men det spelar ingen roll, jag får typ ångest av att inte kunna sova på natten och sen sova bort typ halva dagen. Särskilt om det är fint väder ute! Då blir jag nästan deprimerad. Jag vill kunna stiga upp kring 9-10 på morgon, fixa mat till Rex, gå ut så Rex får kissa, äta frukost, ge Rex mat, borsta tänder och sminka mig och gå en halvtimmas prommis. Så VILL jag att förmiddagarna ska se ut, men det är inte alltid dom gör det. Rex får ju motion i lagom mängd i vilket fall som helst, jag vill bara att det ska ske tidigare på dagen. Då kan man ta det chill på eftermiddagen. Nej nu ska jag gå ut och röka och här får ni en tidig dagens!


Så jag somnar :P


3 kommentarer:

Anonym sa...

ja alltså jag blir galen, kan fortfarande inte sova och jag ska på praktiken imorgon,. pallar inte!

Anonym sa...

Tack. Va kul att du tycker att lägenheten är fin:)

Anonym sa...

tack för tipset om att sluta röka =) I will give it a try. / therese