fredag 2 januari 2009

2009

Ja men då var det år 2009 nu då. Nytt år, nytt liv. Haha nej, det är väl som vanligt, nästan. Men jag kom på en grej... varför ska jag ta bort bloggen liksom. Bara för att mitt liv fick en vändning så behöver det väl inte gå ut över bloggen! Eller hur? Jag kör mitt eget race nu så, fuck you! 2009 ska jag leva jävel! Också ska jag vara med Rex en hel del också förståss :).

Nyårsafton började kring 16:00 tiden hemma hos El miko!
Jag hade extremt roligt där faktiskt med tanke på att jag var den enda tjejen där som hade puls!
Haha Agneta var inget att ha liksom :D. Så hehe ja det blev väl en hel del bus!

Sedan for jag vidare till Jens och Jennie också sminkade vi oss och fixade håret. Sen kom Jocke och Ingrid så for vi vidare till en fest på bladgatan. Där var alla jättetrevliga och skakade hand och allt :D. Så ja, där var riktigt trevligt. Sen spelade jag och Jennie Lips haha! Och Jennie valde en låt som hon kunde men jag kunde typ bara refrängen så haha, jag sög! Jag ville sjunga Burning Ring Of Fire efter det men då var det dags att dra vidare.

Jag, Jens och Jennie fick skjuts till party nr 3! Där var ganska lugnt men vi for dit en snabbis bara så jag kunde träffa Mr. Z. (HAHAHAHAHAHAHA LOOOOOOL). Nej men skämt åsido så jävla hemligt är det ju inte! Men men, trevligt var det iaf.

Slutligen drog vi upp på vitberget. Vi räknade ner från 10 och vrålade GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅR över hela vitberget. Det var jättevackert.

Vi började det nya året med att äta på MAX haha. Det var så jävla gott oj oj.

Sen for vi hem till Jens och Jennie och sov och vi vaknade typ dagen efter ca kl 15:00 haha.
Vi tog det lugnt hela dagen.

Nu är jag hemma hos mamma och ska nog bara ta det lugnt tillsvidare.
Men nu är det nya året kommet så nu är det bara att gilla läget!

Inga kommentarer: