onsdag 7 januari 2009

Dagarna går

Jasi, dagarna går. Igår var jag med Jennie, Jens, Jocke och Ingrid. Först var jag hemma hos Jennie och Jens, vi käkade middag och så. Sen hade jag och Jennie så jävla roligt, vi skrattade tills vi började gråta och jag fick ont i magen och kunde typ inte andas. Så jävla roligt har jag inte haft på riktigt länge. Och vi skrattade åt ingenting typ :P. Sen for vi hem till Jocke och Ingrid, Ingrid var jättetrött stackaren för hon hade typ inte sovit på över ett dygn. Men hon har nog fått sova ut nu så jag hoppas hon mår bra nu :). Vi såg ett southpark avsnitt hehe, skitball :P. Sen följde Jocke mig halvägs till stan när jag skulle hem för han hade vägarna förbi.

Idag har jag varit med Marie. Vi fikade lite, såg en film, snackat en hel del också tog vi en långpromenad med Rex. Det var jättehärligt. Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, chillat vid
datorn och surfat lite bara.

Imorgon är första dagen på kursen sen "jul lovet", tur att jag inte börjar fören kl 13 så jag har sovmorgon :P. Skönt. Nä men nu har jag annat för mig.

Bloj bloj!

Inga kommentarer: