torsdag 8 januari 2009

Torsdag

Idag har jag varit på "2 work", hände inte så mycket där idag. Vi satt mest och snackade bara. När jag hade slutat där så gick jag och åt lunch med Marie. Sen har jag hunnit ta två långpromenader med Rex idag, det var riktigt uppfriskande. Nu i helgen åker jag bort till Umeå så jag kommer nog inte vara online någonstans under helgen, så då vet ni det. Men men, nu ska jag ta en dusch. Men jag uppdaterar väl sen efter helgen :P. Här kommer några bilder på Rex! Han lyfte på ena benet när han kissade för första gången idag förresten. Bloj bloj!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin han är! :)

Hur gammal är han? Han ser rätt så ung ut :)

Anonym sa...

ähh det är lugnt! :)

Jag tänkte faktiskt inte på att det var sommar på bilderna ;P
Men man ser att han har boxer i sig, på öronen och bakbenen. :)

Min staff har värsta korta bakben.

Jo det är ju bra att ha kamera..för man vill ju ha så mycket minnen som man kan...speciellt när dom är små :)

Anonym sa...

Han är så himla söt den lilla krabaten