torsdag 15 januari 2009

Idag

Ja vad händer idag? Jag har inget schemalagt idag eller imorgon så... jag ska inte göra ett skit!! Skönt! Eller jag ska väl gå en och annan promenad med Rex men förutom det så ska jag bara ta det lugnt. Har som haft fullt upp på senaste tiden så jag känner att idag ska jag ta det lugnt. Sen vete fan vad som händer till helgen. Jag hade jättegärna velat hitta på något men tyvärr så har jag inte direkt råd med det. Eftersom jag måste betala ur egen ficka för att kunna ta mig till kursen varje dag... så pengarna drar iväg fort. Men jag hoppas att jag kan få ett månadsbusskort av soc för jag ska snart ut på praktik och det kan bli lite pinsamt och måsta ringa dit och säga "hej, jag har tyvärr inte råd med bussen så jag kan inte komma idag". Så... skärpning soc! Min mamma fick ett busskort så varför kan då inte jag få ett??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo men busskort får man av soc

Anonym sa...

De ska alltid hålla på att krångla men om det är praktik och sånt så ska de ge dig ett busskort