lördag 17 januari 2009

Hahaha!

Jasi fredagen var riktigt rolig :D. Jag var i stan och gjorde ett ärende och efter det träffade jag Dexter på stan. Snacka med han medans jag väntade på bussen hem då. Då berättade han för mig att tydligen så är det någon som sprider rykten om att jag och Dexter är tillsammans. Jag bara gapflabba rakt ut det var så jävla roligt! Bara för att jag och han hade stått och snackat på stan tidigare i veckan. Hahahaha omg, asså jag måste passa mig vilka jag snackar med, mitt vad det är så man tillsammans med dem! Aja men jag kan iaf tala om för er att jag och Dexter är inte tillsammans iaf hahaha!

Whatever! :P

Ja sen var det fest hemma hos El Miko! Det var riktigt trevligt :D. Sen for jag och Jens och käka på MAX haha mmm gott var det :P. Sen for vi hem till han och sov.
Sen idag väckte Jens mig typ kl 2 :P. Sen kom Jennie hem och hade med sig sina brorsor hehe, dom snacka bara WoW typ haha. Jag har inte spelat WoW på över en månad typ. Sen käka vi tacogratäng, omg vad gott det var! Nu sitter jag och snackar med folk på msn hehe. Smell you later!


Yo madda fakkas :D



Inga kommentarer: