onsdag 18 februari 2009

Avsluta meningen.

Snodde denna från Nojs blogg. . -


AVSLUTA MENING :
Jag har insett att min senaste kyss:
var typ nyss
Jag lyssnar på: Lady gaga - Pokerface
Jag pratar: om ganska intressanta saker ibland
Jag tycker om: mina vänner, Bull, Rex och musik
Min bästa vän är: Jennie och Bull
Min första riktiga kyss: minns jag typ inte
Jag avskyr när folk: är falska och har dålig attityd och tror att dom är något
Kärlek är: något som gör ont ibland
Jag gillar att: leva rövare, festa, dansa, umgås med vänner,
Jag kommer alltid att: vara en sexig bitch
Jag är hemligt förälskad i: en person som vet om det så det är inte hemligt
Sist jag grät var: för någon vecka sedan
Min mobiltelefon är: en Sony Ericsson
När jag vaknar på morgonen: så tittar jag vad klockan är det första jag gör
Innan jag går och lägger mig: släcker jag lampan
Just nu tänker jag på att: någon kommer att bli överaskad nästa vecka
Bebisar är: söta
Idag har jag: praktiserat, gjort ärenden och varit med Adam
Ikväll ska jag: chilla vid datorn
I morgon kommer jag: praktisera och se en film med Marie
Jag vill verkligen: att tiden ska gå



Inga kommentarer: