måndag 2 februari 2009

En lista :)

För några inlägg sen gjorde jag lista på saker som just nu är bra och dåliga för första gången. Nu tänkte jag för första gången fylla i en såndär lista som cirkulerar på bloggar... Den här listan hittade jag på Liz blogg :). mamyliz -

1. Hur gammal är du om fem år?

25 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mina kompisar micke och Pete :)

3. Hur lång är du?

Ca 165

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Bolt

5. Vem ringde du senast?

Jennie

6. Vem ringde dig senast?

Pete

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Hehe nej det är hemligt :P

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Det beror på vad jag ska framföra.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Separerade

10. När såg du senast din mamma?

Idag

11. Vilken ögonfärg har du?

Blå/grå/gröna något sånt :P

12. När vaknade du i dag?

Somnade vid 10 och steg upp vid 2 kanske

13. Vilken är din favoritjulsång?

Jingle bells rock svänger :)

14. Vilken är din favoritplats?

Svårt... Skogen kanske. Eller min plats

15. Vilken plats föredrar du minst?

Soprummet typ :P

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

I mitt hus/villa vore inte helt fel iaf :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Spöktimmen kanske, minns inte riktigt :P

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Jag och Jennie fjollade oss och asflabbade över ingenting och
fick ont i magen och kunde knappt andas hehe.

19. Hur stor är din säng?

Inte alls stor...

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Jag sover i en stort t-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Två

23. Hur många landskap har du bott i?

2 st

24. Vilka städer har du bott i?

Kalix och skellefteå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Det beror ju på vad jag gör... men sockar vill jag
oftast ha på mig i vilket fall som helst.

26. Är du social?

Jätte :)

27. Vilken är din favoritglass?

Mjukglass med kolasås is the shit :D

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Jag älskar crepes suzette

29. Tycker du om kinamat?

Ja, gillar nog det mesta thaimat också :)

30. Tycker du om kaffe?

Om jag får massa mjölk och socker :)

31. Vad dricker du till frukost?

Vatten, mjölk eller naturdiet shake.

32. Sover du på någon särskild sida?

Nja vrider och vänder på mig en hel del antar jag.

33. Kan du spela poker?

Nej men jag kan spela "finns i sjön" :)

34. Tycker du om att mysa/kela?

Men det är väl klart :)

35. Är du en beroendemänniska?

Nja det beror på vad man syftar på

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej det gör jag nog inte.

37. Vill du ha barn?

Jag vet inte. Är inte redo för barn just nu iaf.

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska och ytterst lite spanska och franska :)

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Japp

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Spelar ingen roll :)

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder, skor, väskor och smink om jag har råd :)

42. Äger du dyrbara smycken?

Nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Jag ÄLSKAR Desperate housewives men det har
väl ingen missat hehe.

44. Kan du rulla med tungan?

Jag vet inte :P

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Det är typ Jennie, Micke och Jocke dom är skojiga :)

46. Sover du med gosedjur?

Nix

47. Vad har du för ringsignal?

The fiddle :)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Vet inte tror inte det

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En tändare

50. Flirtar du mycket?

Haha på senaste tiden kanske ;)

51. Kan du byta olja på bilen?

Nej jag kan inte sånt... Men det kan ju
inte ska vara så svårt...

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Ner har inget körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Berny Pålsson Känn pulsen slå tror jag

54. Läser du dagstidningen?

Jag läser metro :)

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej, men skulle vilja prenumenera på "Härliga hund"

56. Dansar du i bilen?

Haha nee

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Jag lyssnar knappt på radio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Öh... jag minns inte faktiskt

59. När var du i kyrkan senast?

På studenten

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Hmm minns inte

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

En natt, helt själv på en ö i havet :)

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Åh... Bull tror jag... för att hans finns... och för att han förstår mig.




Jaaaa... så var det med den listan... Hoppas den roade :).

1 kommentar:

Anonym sa...

tack så mycket, det är våra tävlingskläder :D