fredag 20 februari 2009

Ja

Idag har jag jobbat i typ 11 timmar så jag är astrött. Nu sitter jag och gottar godis för det tyckte jag att jag förtjänade! Här kommer min hemgjorda svara-på-frågorna-lista :).

Sprid den vidare! ^__^

1. Vad skulle du inte vilja heta?
Typ Svetlana eller Fatima skulle jag inte vilja heta.

2. Kraftigt överviktig eller undernärd?
Det är en svår fråga men jag skulle nog hellre vara undernärd.
3. Favorit serier ?
Desperate Housewives, Family Guy, Two And A ½ Men, Supernatural, Bullshit.

4. Använder du solglasögon när det är soligt?
Ja ibland.

5. Har du ett aktivt sexliv?
Ja, det har jag.

6. Följer du Piratebay rättegången?
Till och från.

7. Tycker du om banan?
Nej det vet jag inte för jag har inte ätit det på flera år pga jag är allergisk.

8. Om du fick ge vem som helst en smäll på käften vem skulle det vara?

Ja antagligen Emma.

9. Om du skulle återfödas som ett djur i nästa liv vad skulle du vilja återfödas som?
En enhörning med vingar! ^__^

10. Om du skulle ta över världen hur skulle du gå till väga?
Jag skulle lära mig att hypnotisera och genmanipulera ekorrar och sen skulle jag ta över
världen med hjälp av min ekorrhulken armé..... MOAHAHAhahahAAA!!!

11. Om du fick välja EN superhjälte kraft vilken skulle du välja?
Otroligt svår fråga.. Står mellan osynlighet och att ha förmågan att teleportera sig...

12. Vem är din idol?

Nemi is the shit!

13. Det är jordens undergång, vad gör du?

Skjuter mig själv.

14. Vet du hur man byter blöja på en bebis?

Jag tror det...

15. Vad skulle du INTE vilja jobba som/inom?

Bi odlare

16. En kvinna du diggar?
Egoina!

17. En man du diggar?
Chris Crocker är ju störtskön! :D

18. Har du någon ful ovana?

Ja, jag röker. Jag vet dumt.

19. Vem är din bitch?
Jennie såklart!

20. Vad ser du fram emot?

Min 20 års fest, ni kommer väl?







Inga kommentarer: