torsdag 19 februari 2009

Frågor

Det här med listor med frågor osv börjar bli populärt på min blogg hehe ^__^.
Den här listan hittade jag iaf på Egoinas blogg. Jag diggar henne, läs hennes blogg!
~ Egoinas Värld ~ -

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej jag brukar inte göra det.

Vem såg dig senast naken?
Adam

Hur såg du ut på högstadiet?







Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är trevlig och gör mitt bästa.

Har du celluliter?
Vem har inte det?

Biter du på naglarna?
Nej, det gör jag inte. Det är äckligt

Har du något handikapp?
Näe...

Är du rädd för att få hängbröst?
Nej jag känner mig ganska lugn.

Svär du?
Aldrig i samband med formella tillfällen. Men jag svär en hel del när jag umgås
med vänner osv och inte behöver tänka på att vårda mitt språk.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Varför ska jag vara otrevlig?

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Fisk och potatis(mos) med någon sås till.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Typ blodpudding, kotunga, sniglar och sånt där konstigt.

Har du någon gång blivit arresterad?
Nej det har jag inte blivit.

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej

Har du någonting att dölja?
Jag vet inte, kanske.

Ljuger du?
Det gör alla någon gång då och då. Medvetet eller inte.

Har du kysst en polis?
Yes sir.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Jag har ingen pojkvän så jag slipper sånt antar jag.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Desperate Housewives! (Eller Dark Angel)


Då hade jag varit Mrs. Gabrielle Solis :D.



Inga kommentarer: