måndag 16 februari 2009

Jennie

Det här inlägget tänke jag tillägna min kompis Jennie. Jag har känt henne i över 3 år nu, vi började umgås i ettan i gymnasiet. Vi har gått i samma klass i alla tre år. Ja vad ska jag säga om Jennie, hon är så gott som alltid positiv och på gott humör. Så länge som jag har känt Jennie så har hon varit på dåligt humör max 5 gånger, på 3 år, ja hörni det är inte mycket det. Hon är väldigt bra på att peppa en när man själv är på dåligt humör, får en att skratta och så. På tal om att skratta, jag minns för några veckor sen när jag, Jennie och Jens skulle gå till Jocke och Ingrid och Jens skulle göra sig anständig innan vi skulle fara så satt jag och ritade i ett såntdär block med disneyfigurer också är det bara konturerna så man får färglägga själv ni vet. Iaf hon gjorde så jag ritade utanför också blev jag lite ledsen också började hon asflabba också ritade jag utanför igen och då började jag också asflabba också satt vi och skrattde så vi knappt fick luft och kunde inte andas... Så kul kan vi ha över ingenting, haha! Men Jennie är en positiv och glad tjej, hon är oftast mittpunkten på festen och är man på fest och det är lite dött så kan man ringa och be Jennie komma då blir det fart på folk. Hon är en tjej som vågar ta för sig av livet :).

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder på Jennie (även jag är med på några och Anngelica) :)














1 kommentar:

Anonym sa...

Tjenixen Lena, vad fina bilder du har på syrran..=) måset säga att du har en fin liten vovve åxå...ha det fin Lena och sköt om dej =)
Hälsn. Linda